Bir evden 2 römork dolusu çöp çıktı

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

Osmaniye'nin Düziçi ilçesinde bir evden 2 römork dolusu çöp çıkarıldı.

Osmaniye'nin Düziçi ilçesinde bir evden 2 römork dolusu çöp çıkarıldı.

Cumhuriyet Mahallesi'nde Baki G'ye ait tek katlı evden gelen kötü kokulardan rahatsız olan komşuları, durumu belediyeye bildirdi.

İhbar üzerine adrese polis eşliğinde giden belediye ekipleri, evden 2 römork dolusu çöp çıkardı.

Çöplerin alınmasının ardından ilaçlanan ev dezenfekte edildi.

Öte yandan, aynı evden daha önce de belediye ekiplerinin çöp tahliyesi yaptığı öğrenildi.

Kaynak: AA