Osmanlıspor, Antalya'da İlk Çalışmasını Yaptı

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

Osmanlıspor, Antalya'da ilk çalışmasını yaptıNamık Kemal KILINÇ SERİK (Antalya), (DHA)Süper Lig ekiplerinden Osmanlıspor, ikinci yarı hazırlıklarına Antalya'nın Serik ilçesinde başladı.

Osmanlıspor, Antalya'da ilk çalışmasını yaptı


Namık Kemal KILINÇ SERİK (Antalya), (DHA)


Süper Lig ekiplerinden Osmanlıspor, ikinci yarı hazırlıklarına Antalya'nın Serik ilçesinde başladı.


Başkent temsilcisi, Serik'e bağlı Belek turizm merkezindeki bir otelde kampa girdi. Osmanlıspor takımı, teknik direktör İrfan Buz yönetiminde ilk antrenmanını otelin sahasında yaptı. Koşuyla başlayan antrenman pas, kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla sona erdi.


Osmanlıspor ikinci yarı hazırlıklarına 12 Ocak Cuma gününe kadar Belek'te devam edecek.


FOTOĞRAFLI

Kaynak: DHA