İşçiler Metrelerce Yüksekte Önlemsiz Çalıştı
Son Güncelleme:
Kartal'da metrelerce yüksekte hiçbir güvenlik önlemi almadan çalışan işçiler, yürekleri ağza getirdi. Görüntüler, kazalara rağmen ders çıkarılmadığını gözler önüne serdi.
İstanbul Kartal'da metrelerce yüksekte güvenlik önlemi almadan çalışan inşaat işçileri görenleri korkuttu.
KAZALARDAN HİÇBİR DERS ALINMADI
Türkiye'de meydana gelen onlarca iş kazasına rağmen hiçbir ders alınmadığı kameralara takılan görüntülerle yeniden gündeme geldi.
GÖRENLERİ YÜREĞİ AĞZINA GELDİ
Kartal'da önlem almaksızın inşaatta çalışan işçilerin görüntüleri yürekleri bir kez daha ağza getirdi.
HİÇBİR ÖNLEM ALMADAN ÇALIŞTILAR
Cevizli Mahallesi'nde bir inşaatta çalışan bazı işçilerin onlarca metrelik yüksekte hiçbir önlem almadan çalıştıkları görüldü.
VATANDAŞLAR ŞAŞTI KALDI
İşçiler adeta bir cambaz gibi ellerindeki malzemelerle çalışırken, vatandaşlar gördükleri karşısında şaşkınlıklarını gizleyemediler.
Kaynak: İHA