Reyhanlı Devlet Hastanesi'ne Yaşam Konteynerleri Gönderildi

Son Güncelleme:

Reyhanlı ilçesindeki devlet hastanesine 6 adet yaşam konteyneri gönderildi.

Reyhanlı ilçesindeki devlet hastanesine 6 adet yaşam konteyneri gönderildi.


Hastane Başhekimi Alpay Özkaya, Sağlık Bakanlığı Acil Afet Daire Başkanlığı'ndan ilçe halkının ve kentteki Suriye vatandaşlarının hizmetinde kullanılmak üzere gönderilen 6 adet yaşam konteynerinin geldiğini söyledi.


Özkaya, konteynerlerde hastaların fizik tedavi ve rehabilitasyonunun gerçekleştirileceğini belirterek, konteynerlerin hastane bahçesinde uygun yerlere yerleştirildiğini ve kurulumlarının tamamlanmasının ardından hizmete gireceğini ifade etti.


Muhabir: Cem Genco/ Anıl Bağrık/ Ömer Yıldız


Yayıncı: Tarkan Demir - HATAY

Kaynak: AA