Şalgamlı Belediyesi Yeni Hizmet Binası Faaliyete Geçti
Son Güncelleme:
Hayrabolu'nun Şalgamlı belde belediyesi yeni hizmet binası hizmete girdi.
Hayrabolu'nun Şalgamlı belde belediyesi yeni hizmet binası hizmete girdi.
İlçe Kaymakamı Tamer Orhan, açılış konuşmasında, güzel bir hizmet binası yapıldığını ifade ederek, "Şalgamlılar bundan böyle insan odaklı bu belediye binasında insana yaraşır bir hizmet alacak. Şalgamlıya hayırlı olsun" dedi.
Şalgamlı Belediye Başkanı Salih Kıvanç da Muhtarlık Odası'nda kurulan ve hizmet veren Belediyenin, artık son derece modern binasında birimleriyle, toplantı salonuyla vatandaşına rahat hizmet verecek olmasından dolayı mutluluk duyduklarını kaydetti.
- TEKİRDAĞ
Kaynak: AA