Şalpazarı'nda Kanser Taraması Başlatıldı

Son Güncelleme:

Şalpazarı ilçesinde kanser taraması başlatıldı.

Şalpazarı ilçesinde kanser taraması başlatıldı.


Sağlık Bakanlığı Halk Sağlığı Kurumu'nca başlatılan kanser tarama çalışmaları kapsamında Şalpazarı Devlet Hastanesi bahçesinde mobil tarama istasyonu kuruldu.


İstasyonda, iki hafta süreyle 30 yaş üstü kadınlara, rahim ağzı ve meme kanserine yönelik taramalara başlandı. - TRABZON

Kaynak: AA