Şantiyeden 65 Ton Krom Çalındığı İddiası
Son Güncelleme:
Aladağ ilçesindeki bir krom madeni şantiyesinde çalışan 2 kişinin 65 ton krom çaldığı iddia edildi.
Aladağ ilçesindeki bir krom madeni şantiyesinde çalışan 2 kişinin 65 ton krom çaldığı iddia edildi.
Valilikten yapılan açıklamaya göre, ilçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, 19 Haziran'da Gerdibi köyündeki bir krom madeni işletmesinde hırsızlık olduğu ihbarı aldı. Jandarma ekiplerinin yaptığı çalışmalar sonucunda şantiyede çalışan S.T. ve A.K'nin 65 ton ham krom madenini çalıp, kamyona yükledikten sonra E.Y. aracılığıyla Mersin Limanı'ndaki bir firmaya sattığı belirlendi.
Şüpheliler S.T, A.K. ve E.Y, çaldıkları iddia edilen krom madeni ile yakalandı. El konulan 65 ton krom madeni firmaya teslim edildi.
Zanlılar, sorgularının ardından sevk edildikleri mahkemece tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. - Adana
Kaynak: AA