Siverek Belediyesi, Tarihi Binada Hizmet Verecek
Son Güncelleme:
Siverek Belediye Başkanlık makamı ve bazı birimler, ilçede tarihi öneme sahip bir binada hizmet verecek.
Siverek Belediye Başkanlık makamı ve bazı birimler, ilçede tarihi öneme sahip bir binada hizmet verecek.
Belediye Başkanı Ali Murat Bucak, yaptığı açıklamada, yıllarca "Terziler Evi" olarak hizmet veren tarihi binayı yaklaşık 2 yıl önce istimlak ederek, Karacadağ Kalkınma Ajansı'nın desteğiyle restore ettirdiklerini hatırlattı.
Çalışmaların devam ettiği tarihi binada incelemelerde bulunan Bucak, restorasyon çalışmalarının ardından tarihi binada belediyenin başta başkanlık makamı olmak üzere bazı birimleriyle vatandaşa hizmet verileceğini kaydetti.
Muhabir: Şükrü Dolaş/ Rauf Maltaş
Yayıncı: Mehmet Güldaş - ŞANLIURFA
Kaynak: AA