Sobadan Sızan Gazdan 2 Kişi Zehirlendi
Son Güncelleme:
KARABÜK (İHA) – Karabük’te 2 kişi, evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.
KARABÜK (İHA) – Karabük'te 2 kişi, evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgiye göre, merkeze bağlı Belenköyü Mahallesi Belen Caddesi'nde oturan Şükrü Kılıç ve Lütfiye Kılıç, sabah namazına kalktıkları sırada sobadan sızan gazdan zehirlendiklerini fark edince yakınlarının yardımı ile Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürüldü. Çiftin yoğun bakıma alındığı öğrenildi. - KARABÜK
Kaynak: İHA