Sokaktaki Hayvanlar Artık Aç Kalmayacak
Son Güncelleme:
Erzurum'un merkez Aziziye Belediyesi, Sokak hayvanları beslenme noktası' oluşturdu.
Erzurum'un merkez Aziziye Belediyesi ilçedeki kedi, köpek, kuş gibi hayvanların aç ve susuz kalmaması için Sokak hayvanları beslenme noktası' oluşturdu. Park ve bahçelerin kenarlarına konulan suluk ile yemliklerin içerisini vatandaş ekmek ve benzeri yiyeceklerle dolduruyor. Vatandaşlar, hayvanların artık aç, susuz kalmayacağını söyledi.
Kaynak: DHA