Spor Toto 3. Lig

Son Güncelleme:

Spor Toto 3.Lig 2.Grup takımlarından Diyarbekirspor, deplasmanda yendikleri Manisa Büyükşehir Belediyespor'un yönetimine, gösterdikleri misafirperverlikten dolayı teşekkür etti.

Spor Toto 3.Lig 2.Grup takımlarından Diyarbekir spor, deplasmanda yendikleri Manisa Büyükşehir Belediyespor'un yönetimine, gösterdikleri misafirperverlikten dolayı teşekkür etti.


Diyarbekirspor kulübünden yapılan açıklamada, Manisa ekibinin kentte gittikleri andan ayrıldıkları ana kadar kendilerine her türlü ilgi ve yakınlığı gösterdikleri belirtildi.


Açıklamada, bu gibi tabloların spor adına güzel görüntüler olduğuna değinilerek, şu ifadelere yer verildi:


"Takımımıza idman için saha tahsis eden, kafilemizi ziyaret eden ve maçın başından sonuna kadar en iyi şekilde ağırlayan, maçın ardında da bizi yolcu eden Manisa Büyükşehir Belediyespor Kulübü Başkanı Cenk Ergün, yönetim kurulu üyeleri, Manisa halkı ve Manisa emniyetine teşekkür ediyoruz. Ülke olarak bunun gibi anlamlı görüntülere fazlasıyla ihtiyacımız var. Dileğimiz bu tablonun tüm kentlerde yaşanmasıdır."

Kaynak: AA