Suşehri Belediye Başkanı Sel, TOKİ'de İncelemelerde Bulundu
Son Güncelleme:
Suşehri Belediye Başkanı Sedat Sel, TOKİ'de incelemelerde bulundu.
Suşehri Belediye Başkanı Sedat Sel, TOKİ'de incelemelerde bulundu.
Sivas Doğalgaz Dağıtım Şirketi (SİDAŞ) Suşehri sorumlusu Adem Kehçi ile TOKİ binalarının bulunduğu bölgede incelemelerde bulunan Sel, mahalle sakinlerine doğalgaz müjdesi verdi.
TOKİ'de ikamet edenlerin beklediği doğalgaz çalışmalarına en kısa sürede başlanılacağı müjdesini veren Sel, "2012 yılı çalışmalarında ilk etap olarak TOKİ binalarına doğalgaz verilecektir. İlçemizin tüm mahalle ve sokaklarından doğalgaz geçecektir. Ama bu zamanla olacaktır" dedi.
Muhabir: Faruk Kara
Yayıncı: Önder Felek - SİVAS
Kaynak: AA