Suşehri'nde Genel Asayiş Uygulaması

Son Güncelleme:

Suşehri Emniyet Müdürlüğü, genel asayiş uygulaması yaptı.

Suşehri Emniyet Müdürlüğü, genel asayiş uygulaması yaptı.


Yaklaşan Kurban Bayramı öncesi, denetimlerini sıklaştıran Suşehri Emniyet müdürlüğüne bağlı ekipler, D-100 karayolu üzerindeki uygulamalarını sıklaştırdı. Suşehri Emniyet Müdürü Cevat İratçı'nın da katıldığı uygulamada, 48 kişinin kimlik tespiti yapılırken, 22 araç kontrol edildi.


Uygulamada herhangi bir olumsuzluk yaşanmazken, iki sürücüye evrak eksikliğinden dolayı cezai işlem uygulandı.


İratçı, halkın huzur ve güvenliği açısından bu tür uygulamaları sürekli yaptıklarını belirtti.


Muhabir: Faruk Kara


Yayıncı: Önder Felek - SİVAS

Kaynak: AA