Suşehri'nde Kkka Hastalığı Şüphesi
Son Güncelleme:
Suşehri ilçesinde bir kişi, Kırım Kongo Kanamalı Ateşi (KKKA) hastalığı şüphesiyle Sivas'a sevk edildi.
Suşehri ilçesinde bir kişi, Kırım Kongo Kanamalı Ateşi (KKKA) hastalığı şüphesiyle Sivas'a sevk edildi.
İlçeye bağlı Yukarıakören köyünde yaşayan İbrahim Dilce (22), 5 gün önce göğsünde bulduğu keneyi eliyle çıkardı. Daha sonra halsizlik belirtileri başlayan Dilce, Suşehri Devlet Hastanesi'ne başvurdu.
Burada yapılan tahlillerinde kan değeri düşük çıkan Dilce, KKKA hastalığı şüphesiyle Cumhuriyet Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi.
Muhabir: Faruk Kara
Yayıncı: Önder Felek - SİVAS
Kaynak: AA