Tekerlekli Sandalye Basketbol 1. Ligi
Tekerlekli Sandalye Basketbol 1.Ligi'nde mücadele eden Şanlıurfa Bedensel Engelliler takımı, hafta sonu karşılaşacakları Balıkesir Belediyespor maçının hazırlığını sürdürüyor.
Tekerlekli Sandalye Basketbol 1. Ligi'nde mücadele eden Şanlıurfa Bedensel Engelliler takımı, hafta sonu karşılaşacakları Balıkesir Belediyespor maçının hazırlığını sürdürüyor.
Kulüp Başkanı ve Antrenör Serdar Yıldırım, AA muhabirine yaptığı açıklamada, deplasmanda yapacakları maça iyi hazırlandıklarını belirtti.
Deplasmanda kazanıp çıkışa geçmek istediklerini ifade eden Yıldırım,
"Önümüzdeki iki maçı alırsak şampiyonluk potasına gireriz. Puan cetvelinde liderle aramızda pek fazla fark yok. Balıkesir maçında galibiyet için sahaya çıkacağız. Oyuncularıma güveniyorum" diye konuştu.
Serdar Yıldırım, ayrıca antrenman sahası konusunda yaşanan sıkıntının da devam ettiğini belirtti.
Yıldırım, oyuncuların alacaklarının ödenmesi konusundaki eksiklerin ise henüz giderilemediğini sözlerine ekledi.
Muhabir: Eşber Ayaydın/ Mehmet Güldaş
Yayıncı: Sevil Çelik - ŞANLIURFA