Terminal Köprüsü Genişletme Çalışmaları
Son Güncelleme:
Gemlik Belediyesi tarafından başlatılan terminal yolu ve köprüsü üzerindeki genişletme çalışmalarının tamamlanmak üzere olduğu bildirildi.
Gemlik Belediyesi tarafından başlatılan terminal yolu ve köprüsü üzerindeki genişletme çalışmalarının tamamlanmak üzere olduğu bildirildi.
Gemlik Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, yaptığı açıklamada, terminal yolu ve köprüsünü genişletilme çalışmalarının ardından Özdilek tesisleri yolu ve köprüsünün de genişletileceğini söyledi.
Gemlik dörtyol girişinin araç trafiğine kapatılacağını hatırlatan Yılmaz, ilçeye girişin terminal bölgesinden sağlanacağını, yol ve köprü genişletme çalışmalarının da ilçe trafiğinde büyük rahatlama getireceğini belirtti.
Çalışmaların kısa sürede tamamlanacağını anlatan Yılmaz, belediyenin alt yapı ve hizmet hamlesinin artarak devam edeceğini kaydetti.
- BURSA
Kaynak: AA