Tugay Yaya Geçidi Hizmete Açılıyor
Son Güncelleme:
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, Şanlıurfa-Diyarbakır yolunda bulunan Tugay Komutanlığı önünde yapımına başladığı çift asansörlü üst geçidin yapımında sona geldi.
Şanlıurfa- Diyarbakır yolu güzergahında trafik yoğunluğunu gidermek amacıyla iki adet köprülü kavşağın yapım çalışmalarını sürdüren Büyükşehir Belediyesi, yayaların can güvenliğini sağlamak amacıyla da yayalar için üst geçit yaptı. Büyükşehir Belediyesi ekipleri, ilerleyen günlerde 50 metre uzunluğunda ve 3 metre genişliğindeki çift asansörlü yaya geçidini vatandaşların hizmetine sunacak. Öte yandan Büyükşehir Belediyesi, geçtiğimiz günlerde de Sırrın Mahallesinde modern görünümlü bir köprülü kavşağı vatandaşların hizmetine sunmuştu. (Kaynak: Gazete İpekyol)
Kaynak: Temsilci