Türkiye Basketbol 2. Ligi
Son Güncelleme:
Antalya Büyükşehir Belediyesi: 62 Bandırma Kırmızı: 61.
Türkiye Basketbol 2. Ligi'nde Antalya Büyükşehir Belediyesi, Bandırma Kırmızı'yı 62-61 yendi.
Atatürk Spor Salonu'nda oynanan maçın ilk periyodunu 17-15 önde tamamlayan ev sahibi takım, devreyi 30-24 önde bitirdi.
Üçüncü periyotta ataklarını artıran Bandırma Kırmızı, son periyoda 41-43 üstün girdi. Son periyotta her iki takım karşılıklı basketlerle maçın sonuna kadar eşit gitti. Antalya Büyükşehir Belediyesi son 30 saniyede Hasan'ın attığı üçlük ile öne geçti ve sahadan 62-61 galip ayrıldı. - Antalya
Kaynak: AA