Türkiye Basketbol 2. Ligi

Son Güncelleme:

Antalya Büyükşehir Belediyesi: 62 Bandırma Kırmızı: 61.

Türkiye Basketbol 2. Ligi'nde Antalya Büyükşehir Belediyesi, Bandırma Kırmızı'yı 62-61 yendi.


Atatürk Spor Salonu'nda oynanan maçın ilk periyodunu 17-15 önde tamamlayan ev sahibi takım, devreyi 30-24 önde bitirdi.


Üçüncü periyotta ataklarını artıran Bandırma Kırmızı, son periyoda 41-43 üstün girdi. Son periyotta her iki takım karşılıklı basketlerle maçın sonuna kadar eşit gitti. Antalya Büyükşehir Belediyesi son 30 saniyede Hasan'ın attığı üçlük ile öne geçti ve sahadan 62-61 galip ayrıldı. - Antalya

Kaynak: AA