Üst Geçidi Kullanmayan Vatandaşlar, Kazalara Davetiye Çıkartıyor
Şanlıurfa'da trafik kazalarıyla geçmiş yıllarda olduğu gibi bu yılda gündeme gelen İpekyolu ve SSK kavşağındaki üst geçitleri kullanmayan vatandaşlar, adeta kazaya davetiye çıkartıyor.
Şanlıurfa'da trafik kazalarıyla geçmiş yıllarda olduğu gibi bu yılda gündeme gelen İpekyolu ve SSK kavşağındaki üst geçitleri kullanmayan vatandaşlar, adeta kazaya davetiye çıkartıyor.
Ölümlü kazaların yaşandığı İpekyolu ve SSK kavşağında, vatandaşların trafik kurallarına olan duyarsızlıkları insanı hayrete düşürüyor. Yanı başlarında bulunan üst geçidi kullanmayan Şanlıurfalılar, kendi canlarını tehlikeye attıkları gibi seyir halindeki sürücülere de zor anlar yaşatıyorlar. Üst geçide çıkmaya üşenen vatandaşlar, yanlarında getirdikleri bebekleri bile bu ölüm yolunda karşıdan karşıya geçirip tehlike saçıyorlar. Genç, yaşlı, öğrenci, hatta devlet memurunun da kullandığı bu yolda, zaman zaman ilginç görüntülerde yaşanıyor. Bazı vatandaşlar, yol ortasına döşenen tel örgülere aldırış etmeyip tel örgüleri aşarak yolun karşısına geçerken, bazı vatandaşlar ise üst geçidi kullanıyor. - ŞANLIURFA