Viranşehir Belediyespor Evinde Galip Geldi

Son Güncelleme:

Şanlıurfa 1.Amatör Lig'de mücadele eden Viranşehir Belediyespor, evinde karşılaştığı Güvenspor'u 2-1 yendi.

Şanlıurfa 1. Amatör Lig'de mücadele eden Viranşehir Belediyespor, evinde karşılaştığı Güvenspor'u 2-1 yendi.


İlçe stadında oynanan maçta seyircisinin de desteğini arkasına alarak iyi başlayan ev sahibi Viranşehir takımı, 16. dakikada kazanılan serbest vuruşta Mehmet'in golüyle 1-0 öne geçti. İlk yarının son dakikasında Mehmet kendisinin ve takımının ikinci golünü atarak durumu 2-0 yapmayı başardı.


İkinci yarıya daha atak başlayan ve tehlikeli ataklar geliştiren misafir takım Güvenspor, aradığı golü 76. dakikada İbrahim'in ayağından buldu ve durumu 2-1 yaptı.


Maçın kalan dakikalarında başka gol olmayınca Viranşehir Belediyespor rakibini 2-1 yenerek liderliğini sürdürdü.


Viranşehir Belediyespor 2. Başkanı Hüsnü Durmaz, maçta kendilerini destekleyen taraftarlarını ve gayretlerinden dolayı tüm futbolcularını tebrik etti.


Muhabir: Reşit Dağ/ Müslüm Etgü


Yayıncı: Sevil Çelik - ŞANLIURFA

Kaynak: AA