Wenger: Bielik'i Kadroya Alabilirim

Son Güncelleme:

Fransız menajer yeni transfer hakkında önemli açıklamalarda bulundu.

Arsenal'in deneyimli menajeri ArseneWenger, LegiaVarşova'dan transfer edilen KrystianBielik'i kadroya alabileceğini söyledi.Londa ekibi 17 yaşındaki orta saha oyuncusu Bielik'i 3 milyon ödeyerek Polonya ekibinden transfer etti.Polonya basınından Gazeta Wyborcza'ya konuşan Bielik, henüz birinci takım iççin hazır olmadığını dile getirse de hocası Wenger, yıldız adayını oynatabileceğini söyledi.Açıklamalarda bulunan Wenger, "Onu A takımda oynatabilirim. Oldukça enerjik ve fiziksel olarak çok güçlü. Ayrıca çok teknik bir oyuncu." dedi.Yeni oyuncusu hakkında övgü dolu ifadeler kullanan Fransız hoca, "Bielik, başarılı olamazsa para berbat olacak ama olursa da ucuz bir transfer sayılacak." ifadelerini kullandı.



//


addCustomPlayer('vzwp6r8qwcl21jkn7vpkaqevr', '', '', 620, 569, 'perfvzwp6r8qwcl21jkn7vpkaqevr', 'eplayer16', {age:1417475729179});


//

Kaynak: Goal.Com