"Yönetme ve Liderlik Sanatı" Semineri
Sakarya Büyükşehir Belediyesince, "Yönetme ve Liderlik Sanatı" semineri düzenlendi.
Sakarya Büyükşehir Belediyesince, "Yönetme ve Liderlik Sanatı" semineri düzenlendi.
Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı tarafından meclis salonunda düzenlenen seminerde katılımcılara etkin yönetim ve liderlik konularında bilgi verildiği kaydedildi.
Açıklamada, belediye yöneticilerinin yönetme ve liderlik becerilerini artırmak ve birimlerini daha etkin yönetebilmelerini sağlamak amacıyla yapıldığı belirtilen seminere 42 yöneticinin katıldığı bildirildi.
Konuyla ilişkin olarak görüşlerine yer verilen İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanı Murteza Oktar, şunları ifade etti:
"2012 yılı eğitim planımızda yönetici personellerimize yönelik eğitimlere de yer verdik. Hedefimiz yöneticilerimize ve personellerimize eğitimler vererek kurum içi dinamiği artırmak ve ortak akılla etkin ve verimli bir çalışma ortamı sağlamaktır. Yıl içerisinde gerçekleştireceğimiz etkili iletişim, vatandaş memnuniyetini artırma, stres yönetimi, zor insanlarla çalışma gibi iş verimliliğini artırmaya yönelik eğitimlerle bu hedefimizi destekleyeceğiz."
- SAKARYA