Afyonkarahisar'da Uşak'tan uyuşturucu getiren 2 şahıs yakalandı

Son Güncelleme:

Afyonkarahisar İl Jandarma Komutanlığı, Sandıklı ilçesinde yapılan yol kontrolünde, Uşak'tan uyuşturucu getiren A.K. ve R.T.G. isimli 2 şahsı yakaladı. Şahısların üzerinde ve araçta yapılan aramada 9 adet sentetik ecza ve 2 adet uyuşturucu kullanma aparatı ele geçirildi. Şahıslar gözaltına alındı.

Afyonkarahisar'a Usak'tan uyuşturucu getiren 2 şahıs Sandıklı ilçesinde yol kontrolünde yakalandı.


Edinilen bilgilere göre, Afyonkarahisar İl Jandarma Komutanlığı yapılan istihbarı çalışmalar neticesinde, Sandıklı'da ikamet eden A.K. ve R.T.G. isimli şahısların, Uşak'tan uyuşturucu madde temin ederek Sandıklı ilçesine getirecekleri bilgisi üzerine harekete geçti. Yapılan fiziki takiple şahısların içerisinde bulunduğu araç, Sandıklı ilçesi Susuz köyü kavşağında durduruldu. Adli makamlardan alınan arama kararına istinaden, şüpheli şahısların üzerinde ve araçta yapılan arama sonucunda, 9 adet sentetik ecza, 2 adet uyuşturucu kullanma aparatı ele geçirildi. Olayın ardından şahısların gözaltına alındığı bildirildi. - AFYONKARAHİSAR

Kaynak: İHA