Ağaçların Susuz Bırakılmasına Tepki

Son Güncelleme:

Batman Çevre Gönüllüleri Derneği'nce, Batman'da ana arterlerde bulunan orta refüjlerde ağaçların susuz bırakıldığını öne sürüldü.

Batman Çevre Gönüllüleri Derneği'nce, Batman'da  ana arterlerde  bulunan orta refüjlerde ağaçların susuz bırakıldığını öne sürüldü.


Siirt-Batman Çevre Yolu TPAO Bulvarındaki orta refujda buluan ağaçların sulanmamasına  Batman Çevre Gönüllüleri Derneği  üye ve başkanı tepki gösterdi


Dernek Başkanı Recep Kavuş   yaptığı açıklamada, geçen yıl da aynı sorunu yaşadıklarını belirterek şöyle dedi:


"Defalarca yetkilileri uyarmamıza rağmen ilgilenen kimse olmadı ne yazık ki bu sene de ağaçlara gerekli su verilmedi ve  yazın en kavurucu döneminde bu ağaçlar susuzluktan kurumaya terk edildi. Burası kentin ana arterlerinden biridir. Diğer kentlerin girişlerine bakıyoruz yemyeşil yansıtan kentin aynasıyla karşılaşıyoruz. Bu kurumuş ağaçlarla dolu refüj Batman kent girişine yakışmıyor." - Batman

Kaynak: AA