Ağrı'da "Taşımalı Eğitim Planlama Komisyon" Toplantısı
Son Güncelleme:
"Taşımalı Eğitim Planlama Komisyon" toplantısı yapıldı.
Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından
"Taşımalı Eğitim Planlama Komisyon" toplantısı yapıldı.
Milli Eğitim Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, toplantıya Milli Eğitim Müdürü Fatih Başak'ın başkanlık yaptığı belirtildi.
Açıklamada, 2013-2014 eğitim öğretim yılında Ağrı'da yeni taşımalı kapsamına alınacak yerleşim birimlerinin tespiti, taşınacak öğrenci sayısının belirlenmesi ve taşıma planlaması ile ilgili konuların ele alındığı ifade edildi. - AĞRI
Kaynak: AA