Agü'de 'Geleceği Bilim ile İnşaa Etmek' Konferansı Düzenlendi
Son Güncelleme:
Konferans, Yaşam ve Doğa Bilimleri Fakültesi ile Genel Sekreterlik tarafından, Sümer Kampüsü Rektörlük Konferans Salonu'nda düzenlendi.
Konferans, Yaşam ve Doğa Bilimleri Fakültesi ile Genel Sekreterlik tarafından, Sümer Kampüsü Rektörlük Konferans Salonu'nda düzenlendi. Konferansı veren Prof. Dr. Yusuf Baran, insanların geçmişten günümüze kadar olan gelişiminde temel motivasyonun merak etmek ve daha iyisini istemek olduğunu ve bu duyguların insanları bugüne ve bugün ki teknolojiye getirdiğini anlattı.
Teknolojinin ve bilimin hızla ilerlemekte olduğunu belirten Baran, "Artık telefonla konuştuğumuz bir kişinin ses tellerinin titreşiminden bile parkinson hastası olup olmadığını anlayabiliyoruz" dedi.
Baran konferansında teknolojik gelişmeler ve bilimdeki ilerlemeyi yaptığı sunumla çeşitli örneklerle anlattı.
Kaynak: Hürriyet