AK Parti Genel Başkanvekili ve Başbakan Yıldırım: "Cumhurbaşkanı Adaylarına Bakıyorum, İbretle...

Son Güncelleme:

AK Parti Genel Başkanvekili ve Başbakan Yıldırım: "Cumhurbaşkanı adaylarına bakıyorum, ibretle izliyorum.

AK Parti Genel Başkanvekili ve Başbakan Yıldırım: "Cumhurbaşkanı adaylarına bakıyorum, ibretle izliyorum. Bu seçimi bir referanduma dönüştürüyorlar, bir referandum çabası var. Niye? 16 Nisan halk oylamasıyla kabul edilen Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'ni, diğer adayların tamamı 'Gelirsek değiştireceğiz' diyorlar. Bu, 16 Nisan'ı tekrar sandığa taşımaktan başka bir şey değildir."

Kaynak: AA