Ali Koç Maç Sonunda Sahaya İndi

Son Güncelleme:

Fenerbahçe-Galatasaray maçının sonunda sarı-lacivertlilerin başkanı Ali Koç sahaya inip futbolcuları tebrik etti.

Fenerbahçe- Galatasaray maçının sonunda sarı-lacivertlilerin başkanı Ali Koç sahaya inip futbolcuları tebrik etti.


Süper Lig'de Fenerbahçe ile Galatasaray arasında oynanan derbi 1-1 eşitlikle sona erdi. Müsabakanın ardından Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç sahaya girip futbolcuları tek tek tebrik etti. - İSTANBUL

Kaynak: İHA