Antalya Valisi Öztürk'ten İl Emniyet Müdürlüğüne Ziyaret
Son Güncelleme:
Antalya Valisi Sebahattin Öztürk, İl Emniyet Müdürlüğünü ziyaret ederek brifing aldı.
Antalya Valisi Sebahattin Öztürk, İl Emniyet Müdürlüğü'nü ziyaret ederek brifing aldı.
Antalya Valisi Sebahattin Öztürk, Uncalı yerleşkesinde İl Emniyet Müdürü Cemil Tonbul tarafından karşılandı. Ziyarette Vali Öztürk, son Emniyet Müdürleri Kararnamesi ile Antalya İl Emniyet Müdürlüğüne görevlendirilen Cemil Tonbul'a yeni görevinde başarılar diledi.
Vali Öztürk, makamdan ayrılırken şeref defterini imzaladı. - ANTALYA
Kaynak: İHA