Ardahan'da Kaymakamlar Toplantısı Yapıldı
Son Güncelleme:
Kaymakamlar toplantısı Vali Seyfettin Azizoğlu'nun başkanlığında valilik toplantı salonunda yapıldı.
Kaymakamlar toplantısı Vali Seyfettin Azizoğlu'nun başkanlığında valilik toplantı salonunda yapıldı.
Azizoğlu, toplantıda yaptığı konuşmada, yatırımların ilde ve ilçede verimli geçmesi için herkesin üzerine düşen görevi yapmasının önemli olduğunu vurguladı.
Özellikle hayvancılık konusuna değinen Azizoğlu, başta hayvancılık olmak üzere ilçelerde yapılacak olan projelerin takip edilmesini istedi.
Vali Seyfettin
Azizoğlu, başkanlığında Valilik toplantı salonunda yapılan toplantıya Vali Yardımcısı Kadir Taner Eser, ilçe kaymakamları ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mete Özdemir'de katıldı. - ARDAHAN
Kaynak: İHA