Ardahan'da Sakal-ı Şerif Ziyarete Açıldı

Son Güncelleme:

Ardahan'da Mevlit Kandili dolayısıyla tarihi Dervişbey Camisi'ndeki Sakal-ı Şerif, vatandaşların ziyaretine açıldı.

Ardahan'da Mevlit Kandili dolayısıyla tarihi Dervişbey Camisi'ndeki Sakal-ı Şerif, vatandaşların ziyaretine açıldı.


Mevlit Kandili dolayısıyla yatsı namazı sonrası Dervişbey Camisi'nde bulunan Sakal-ı Şerif, ilahiler ve salavatlar eşliğinde kaplamasından açılarak sergilendi.


Duygulu anların yaşandığı ziyarette bazı vatandaşlar cep telefonlarıyla Sakal-ı Şerif'in görüntüsünü çekmeye çalıştı, bazıları ise dokunmak istedi.


Cami imam hatibi Levent Tekçe, Sakal-ı Şerif'i yılın belirli günlerinde cemaate gösterdiklerini belirtti.

Kaynak: AA