Arınç: "Tahliyelerden Sadece Memnuniyet Duyulur"

Son Güncelleme:

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında yapılan Bakanlar Kurulu toplantısı sona erdi.

Yaklaşık 6 buçuk saat süren toplantı sonrası Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bülent Arınç açıklamalarda bulundu.


Gazeteciler Ahmet Şık ve Nedim Şener'in tahliyelerini değerlendiren Arınç:


"Tahliyelerden sadece memnuniyet duyulur. 375 gündür içeride bulunmaları üzüntü vericidir" diye konuştu.

Kaynak: DHA