Arınç: "Tahliyelerden Sadece Memnuniyet Duyulur"
Son Güncelleme:
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında yapılan Bakanlar Kurulu toplantısı sona erdi.
Yaklaşık 6 buçuk saat süren toplantı sonrası Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bülent Arınç açıklamalarda bulundu.
Gazeteciler Ahmet Şık ve Nedim Şener'in tahliyelerini değerlendiren Arınç:
"Tahliyelerden sadece memnuniyet duyulur. 375 gündür içeride bulunmaları üzüntü vericidir" diye konuştu.
Kaynak: DHA