Bakan Işık: 'Deaş Bugün ABD'den Çok Türkiye'ye Zarar Vermektedir'
Son Güncelleme:
"DEAŞ bugün ABD’den çok Türkiye’ye zarar vermektedir" diyen Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, askeri güçlerin Dabık'a girdiğini söyledi.
"DEAŞ bugün ABD'den çok Türkiye'ye zarar vermektedir" diyen Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, askeri güçlerin Dabık'a girdiğini söyledi.
Kaynak: Turkiyegazetesi.com.tr