Bakan Yıldız'dan Nükleer Santral Görüşmelerine İlişkin Açıklama
Son Güncelleme:
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, nükleer güç santralleri ile ilgili çalışmanın bundan sonra 3 ülkeyle yürütüleceğini ve bu ülkelerin Japonya, Güney Kore ve Çin olduğunu belirterek, "2.Nükleer Santral kurumuyla alakalı 'hangisi',"...
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, nükleer güç santralleri ile ilgili çalışmanın bundan sonra 3 ülkeyle yürütüleceğini ve bu ülkelerin Japonya, Güney Kore ve Çin olduğunu belirterek, "2. Nükleer Santral kurumuyla alakalı 'hangisi', ülkenin şartlarına, Türkiye'nin menfaatine ve dediğimiz şartlara yakın olabilecekse bizim onu tercih edebileceğimizi rahatlıkla söyleyebilirim" dedi.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, Türkiye Elektrik İletim Anonim Şirketi - ANKARA
Kaynak: İHA