Başbakan Ahmet Davutoğlu Gaziantep Havalimanına İndi

Son Güncelleme:

Başbakan Ahmet Davutluoğlu, Gaziantep Havalimanına indi.

Başbakan Ahmet Davutluoğlu, Gaziantep Havalimanına indi. Başbakanlık özel uçağıyla saat 11.35'te Gaziantep Havalimanına inen Davutoğlu karayoluyla Kilis'in Elbeyli ilçesine geçti. Başbakanın gelişi sırasında yoğun güvenlik önlemleri alındı. Havalimanına giriş ve çıkışlarda bütün araçlar kontrol edildi. Helikopterler de havalimanı üzerinde sürekli uçtu. Başbakan Ahmet Davutoğlu'na Gaziantep Valisi Ali Yerlikaya, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ve çok sayıda bürokrat eşlik etti. - GAZİANTEP

Kaynak: İHA