Başbakan Yıldırım'ın Eşi Semiha Yıldırım, Türk Kızılayının Iftarına Katıldı

Son Güncelleme:

Başbakan Binali Yıldırım'ın eşi Semiha Yıldırım, Türk Kızılayı İstanbul Şube Başkanlığı tarafından düzenlenen iftara katıldı.

Başbakan Binali Yıldırım'ın eşi Semiha Yıldırım, Türk Kızılayı İstanbul Şube Başkanlığı tarafından düzenlenen iftara katıldı.


Alınan bilgiye göre, Semiha Yıldırım'ın bir konuşma gerçekleştirdiği programda, Kızılay'ın anaokullarının yapımında bağışta bulunan bağışçılara ödül takdim edildi.


Yıldırım, beş bağışçıdan daha anaokulu sözü aldı.


Programda ayrıca Türk Kızılayı İstanbul Şube Başkanlığı tarafından Yıldırım'a Kızılay Anaokulu maketi hediye edildi.

Kaynak: AA