Başkan Aşkın, Yeni İl Emniyet Müdürü Çetin'i Ziyaret Etti
Son Güncelleme:
Kula Belediye başkanı Selim Aşkın, Manisa'nın yeni İl Emniyet Müdürü Yunus Çetin'e hoş geldin ziyaretinde bulundu.
Kula Belediye başkanı Selim Aşkın, Manisa'nın yeni İl Emniyet Müdürü Yunus Çetin'e hoş geldin ziyaretinde bulundu.
Başkan Aşkın, makamında ziyaret ettiği Manisa İl Emniyet Müdürü Çetin'e, yeni görevinde başarılar diledi. Aşkın, Kula İlçesi ile ilgili asayiş konularında bilgi verdi.
Manisa İl Emniyet Müdürü Çetin ise, Kula Belediye Başkanı Selim Aşkın'ın ziyaretinden duyduğu memnuniyeti belirterek, en kısa zamanda ilçeye geleceğini belirtti.
(HY-ERG-
29.03.2012 10: 28: 21
TSI
NNNN - MANİSA
Kaynak: İHA