Başkan Kalaycı'dan Bakan Eroğlu'na Ziyaret

Son Güncelleme:

Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu'nu ziyaret etti.

Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu'nu ziyaret etti.


Eroğlu, ziyarette yaptığı konuşmada, örnek hizmetlerinden dolayı Kalaycı'yı kutladı.


Kalaycı ise Meram Belediyesi olarak örnek projelere imza attıklarını söyledi.


Hükümet'in yaptığı reformlarla Türkiye'yi dünyanın en hızlı gelişen ve büyüyen devletlerinden biri haline getirdiğini belirten Kalaycı, "Bu nedenle başta Sayın Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere tüm kabine üyelerine teşekkür ediyoruz. Biz de yerel yönetimler olarak halkımızın ihtiyaçları doğrultusunda güzel hizmet ve yatırımlar yapmaya gayret ediyoruz" diye konuştu.


Kalaycı, Eroğlu'nu, yakın bir süre içinde gerçekleştirecekleri "80 Binde Devr-i Alem Parkı"nın temel atma törenine davet etti. - KONYA

Kaynak: AA