Basketbol: Türkiye İkinci Ligi

Son Güncelleme:

Türkiye Basketbol İkinci Ligi'nde Bandırma Kırmızı, deplasmanda Gelişim Koleji'ni 72-71 yendi.

Türkiye Basketbol İkinci Ligi'nde Bandırma Kırmızı, deplasmanda Gelişim Koleji'ni 72-71 yendi.


Gelişim Koleji Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk periyodunu 24-19 önde tamamlayan rakibi karşısında toparlanan Gelişim Koleji devreyi 36-32 üstün bitirdi.


Üçüncü periyotta farkı 7 sayıya kadar (47-40) çıkaran rakibi karşısında son bölümde üstünlüğü ele geçiren Bandırma Kırmızı periyodu 56-52 önde tamamladı.


Son 14 saniyesine 71-71 eşitlikle girilen müsabakada Bandırma Kırmızı Yiğitcan Turna'nın faul atışından bulduğu sayıyla karşılaşmadan 72-71 galip ayrıldı.


Muhabir: Ali Korkmaz


Yayıncı: Ufuk Kırabalı - İZMİR

Kaynak: AA