Belediye Başkanı Gökhan, Site Sakinleriyle Bir Araya Geldi
Son Güncelleme:
Belediye Başkanı Ülgür Gökhan, site sakinleriyle bir araya geldi.
Belediye Başkanı Ülgür Gökhan, site sakinleriyle bir araya geldi.
Gökhan, Barbaros Mahallesi'ndeki 6 sitenin yöneticisi ve sakinleriyle belediye hizmetlerine ilişkin talepleri almak, tespitlerde bulunmak amacıyla toplantı yaptı.
Belediye Başkan Yardımcısı Handan Özyayla, ilgili birim müdürleri ile CHP Merkez İlçe Başkanı Nejat Önder'in de katıldığı toplantıda Gökhan, Çanakkale Belediyesi'nde "katılımcı belediyecilik" anlayışıyla çalışmaların yürütüldüğünü söyledi.
Gökhan, çalışmaların planlanmasında ve şekillenmesinde, kentlinin yaşadığı bölgeye ilişkin ihtiyaçlarının ve taleplerinin tespitinin son derece önemli olduğunu kaydetti.
Muhabir: Mehmet Bayer
Yayıncı: Haluk Yüksel - ÇANAKKALE
Kaynak: AA