Belediyespor Madalyaları Topladı

Son Güncelleme:

Manisa Belediyespor Judo Takımı Ankara'da gerçekleştirilen Türkiye Judo Şampiyonası'nda madalyaları topladı.

Yeşil-beyazlı ekip 25 ilin katıldığı şampiyonada 1 altın, 2 gümüş ve 2 bronz olmak üzere 5 madalyayı Manisa'ya getirdi.

Ankara'da düzenlenen Türkiye Judo Şampiyonası'nda mücadele eden Manisa Belediyespor, toplamda 5 madalya kazandı. Türkiye'de ve Avrupa'da derece yapmış önemli sporcuların katıldığı şampiyonada mücadele eden Manisa Belediyesporlu judocular, 1 altın, 2 gümüş ve 2 bronz madalya kazandı. Elde ettikleri başarıdan dolayı antrenör ve sporcuları kutlayan Manisa Belediyespor Başkanı Cenk Ergün, "Sporcularımız Ankara'da Manisa'yı en iyi şekilde temsil ettiler. Elde ettikleri başarıdan dolayı kendilerini yönetim kurulum adına kutluyorum. İnşallah bu başarılarımız artarak devam edecek. Altyapımızda ülkemizi ve Manisa'yı en iyi şekilde temsil edecek sporcular yetiştirmeye devam edeceğiz" şeklinde konuştu.

Kaynak: Bültenler