Bilecik'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

Bilecik'te karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü Gölpazarı ilçesinde karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın öldü.

Bilecik'te karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü Gölpazarı ilçesinde karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın öldü.İstiklal Mahallesi Uğur Mumcu Caddesi'nde işten gelen Ayhan A, eşi Rukiye A'yı (27) banyoda baygın halde buldu.Gölpazarı Devlet Hastanesine kaldırılan Rukiye A'nın hayatını kaybettiği belirlendi.Rukiye A'nın, banyoyu ısıtmak için sobanın kovasını çıkarıp banyoya getirdiği, bu nedenle karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlendi.Ceset, cumhuriyet savcısının incelemenin ardından otopsi için Bursa Adli Tıp Kurumuna kaldırıldı. -Evden ve Hastaneden genel görüntü

Kaynak: AA