Bursaspor - Mersin İdmanyurdu Maçının Ardından

Son Güncelleme:

Bursaspor - Mersin İdmanyurdu maçının ardından Bursaspor Teknik Direktörü Güneş Oyuncularımı ve destek olan taraftarlarımızı kutluyorum Mersin İdmanyurdu Teknik Direktörü Çalımbay Avantajımız vardı ama değerlendiremedik Bursaspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, 2-1 kazandıkları Mersin İdmanyurdu maçını değerlendirirken, şunları söyledi Maçı kazanmak moralimizi yükseltti.

Bursaspor - Mersin İdmanyurdu maçının ardından


Bursaspor Teknik Direktörü Güneş Oyuncularımı ve destek olan taraftarlarımızı kutluyorum


Mersin İdmanyurdu Teknik Direktörü Çalımbay Avantajımız vardı ama değerlendiremedik


Bursaspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, 2-1 kazandıkları Mersin İdmanyurdu maçını değerlendirirken, şunları söyledi


Maçı kazanmak moralimizi yükseltti. Son iki maçta 1 puan almıştık. Bugün 3 puan alarak hem moral bulduk, hem de rakibimizden biraz uzaklaştık. Maçın başında denk geçen oyunda beklenmeyen şekilde kırmızı kart ve penaltı ile 10 kişi kaldık. Buna rağmen oyunda hakimiyetimiz vardı, pozisyon bulduk, baskı yaptık, savunma yaptık. Oyuncularımı ve destek olan taraftarlarımızı kutluyorum. Galip gelmeyi bildik, moral bulduk. Ligde ve kupada devam ediyoruz.


BAĞIŞIKLIK SİSTEMİMİZ GÜÇLENECEK


Bir gazetecinin Takım yine 10 kişi kaldı ve büyük mücadele gösterdi ifadesi üzerine Şenol Güneş, Daha önceden antrenmanlıyız, yeni bir şey değil. Geçen hafta da 30 dakika oynadık. Bazen saha içinde kendimizi kaybediyoruz. Üzülüyoruz yaşananlara ama bunlara alışacağız. Alıştıkça bağışıklık sistemimiz güçlenecek cevabını verdi.


ÇALIMBAY AVANTAJIMIZ VARDI AMA DEĞERLENDİREMEDİK


Mersin İdmanyurdu Teknik Direktörü Rıza Çalımbay ise, 10 kişilik takıma karşı nasıl oynamamız gerekiyorsa öyle oynayamadık. Pozisyonları değerlendiremedik. Dediğim gibi iyi bir avantajımız vardı ama değerlendiremedik. 10 kişi kaldıktan sonra Bursaspor, çok avantajlı duruma geçtik ama kullanamadık. 10 kişi kalmak avantajdır ama ikinci yarıda, devre arasında konuştuklarımızı sahaya yansıtamadık. Birçok pozisyonu değerlendiremedik. Bursaspor, duran topları değerlendirdi, ikinci golü böyle yedik. Penaltı mıydı göremedik ama Bursaspor taraftarı her zaman olduğu gibi çok güzel baskı yaptı ve hakem bundan etkilendi. İlk önce penaltıyı vermedi, sonra verdi. Ama bunlar mazeret değil. İyi bir avantajımız vardı ama değerlendiremedik diye konuştu.

Kaynak: DHA