Çaydaki Prostat Tehlikesi

Son Güncelleme:

Fazla çay içen erkeklerin prostat kanserine yakalanma riskinin artabileceği ortaya çıktı.

Fazla çay içen erkeklerin prostat kanserine yakalanma riskinin artabileceği belirlendi.


BBC'nin haberine göre, İskoçya'nın Glasgow Üniversitesi'nden bilimadamlarının araştırmasına 21-75 yaşındaki 6 binden fazla erkek katıldı.


Bilimadamları, 37 yıl boyunca katılımcılardan çay, kahve, alkol ve sigara alışkanlıklarıyla ilgili anketi doldurmalarını istedi ve dönem dönem bu kişileri kanser testine tabi tuttu.


Araştırmacılar, günde 7 fincandan fazla çay içen erkeklerde prostat kanseri riskinin yüzde 50 arttığını gördü.

Kaynak: AA