Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD Başkanı Trump ile telefonda görüştü

Son Güncelleme:

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Amerika Birleşik Devletleri Başkanı Donald Trump ile telefonda görüştü. İkili meselelerin yanı sıra bölgesel gelişmeler ve Covid-19 salgını ele alındı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Başkanı Donald Trump ile telefonda görüştü. İkili meselelerin yanı sıra bölgesel gelişmeler ve Covid-19 salgını ele alındı.


İletişim Başkanlığı ve Beyaz Saray'dan yapılan açıklamalarda, Erdoğan ile Trump'ın, "Suriye ve Libya'da ateşkesin desteklenmesinin eskisinden de önemli olduğunu vurguladıkları" bildirildi.

Kaynak: Euronews.com