Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Sibsi'ye Tebrik Telefonu
Son Güncelleme:
Erdoğan, Tunus'ta geçen ay yapılan genel seçimlerin galibi Nida Tunus Partisi'nin Genel Başkanı El Baci Kaid es Sibsi'yi telefonla arayarak tebrik etti.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Tunus'ta geçen ay yapılan genel seçimlerin galibi Nida Tunus Partisi'nin Genel Başkanı El-Baci Kaid es-Sibsi'yi dün gece telefonla arayarak tebrik etti.
Cumhurbaşkanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre Erdoğan, son seçimlerin Tunus'ta demokrasinin kökleşmekte olduğunun göstergesi olduğuna değinerek, Sibsi'ye seçim zaferinden dolayı tebriklerini iletti.
El-Baci Kaid es-Sibsi de Erdoğan'a memnuniyetini ve şükranlarını ifade ederek, Tunus- Türkiye arasındaki ikili ilişkilerin gelecekte daha da güçleneceğine inancının tam olduğunu vurguladı. - İstanbul
Kaynak: AA - AkHaber.com