Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başbakan Yıldırım'ı Konuk Ediyor
Son Güncelleme:
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Binali Yıldırım'ı Tarabya Köşkü'nde kabul etti. Görüşmede referandum sürecinin konuşulacağı öğrenildi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Başbakan Binali Yıldırım saat 15.00'te Huber Köşkü'nde biraraya geldi.
5 GÜNDE İKİNCİ GÖRÜŞME
Erdoğan ve Yıldırım son 5 günde 2. kez yüz yüze görüşme imkanı buldu. Görüşmede referandum sürecinin konuşulacağı öğrenildi.
ERDOĞAN'IN 16 ŞUBAT'A KADAR VAKTİ VAR
Öte yandan geçtiğimiz günlerde anayasa değişikliği paketi Cumhurbaşkanı Erdoğan'a sunulmuştu. Erdoğan'ın yasayı onaylaması için 16 Şubat'a kadar vakti var.
Kaynak: AA