Dinçer: "Çocuklarımıza Birinci Sınıfta Daha Çok Oyun Oynatacağız"

Son Güncelleme:

Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, Turgut Özal Üniversitesi'nde düzenlenen toplantıda üniversite öğrencileriyle bir araya geldi.

Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, Turgut Özal Üniversitesi'nde

düzenlenen toplantıda üniversite öğrencileriyle bir araya geldi.


Dinçer, zorunlu eğitimi kademeli olarak 12 yıla çıkaran yeni sistem

kapsamında, ilköğretim birinci sınıfa başlayan çocukların, oynarken öğrenmelerini

sağlamaya çalışacaklarını bildirdi.


İkinci aydan sonra okuma yazma öğretilecek bir müfredat yapmak

istemediklerini belirten Dinçer, "Velilerimize şunu söylemeliyim; bu yıl

aldığımız çocuklar kasım, aralık aylarına gelindiğinde hala okuma yazma

öğrenmiyorlarsa telaşa kapılmayın. Çünkü bu, çocuklarınızla alakalı değil. Biz

çocuğun pedagojisine uygun bir müfredat uygulamaya başladık da onun için" diye

konuştu. - ANKARA

Kaynak: AA