Bandırma Eczacılar Odasında Görev Değişikliği
Son Güncelleme:
Bandırma'da faaliyet gösteren eczacılar, dayanışma yemeğinde bir araya geldi.
Bandırma'da faaliyet gösteren eczacılar, dayanışma yemeğinde bir araya geldi.
Yemekte Murat Yalçıner, 13 yıldır sürdürdüğü 30. Bölge Balıkesir Eczacılar Odası Bandırma Temsilciliği görevini, Reyhan Ülkar'a devretti. Devir teslim sırasında konuşan Yalçıner, görev süresi içinde dürüstlük ilkesine bağlı kaldıklarını söyledi.
Reyhan Ülkar da meslektaşları arasında birlik ve beraberliği sağlamak için çaba harcayacağını kaydederek, "Görev yaptığım süre içinde meslektaşlarımın sorunlarıyla bire bir ilgileneceğim" dedi.
Ardından Murat Yalçıner'e, 13 yıllık hizmeti nedeniyle çiçek ve plaket verilirken, görevine yeni başlayan Reyhan Ülkar'a da çiçek takdim edildi. - Balıkesir
Kaynak: AA