Emniyet Yetkilileri Muhtarları Dinledi

Son Güncelleme:

Marmaris Emniyet Müdürlüğü, ilçe merkez mahallerinin muhtarlarıyla polisevinde bir araya geldi.

Marmaris Emniyet Müdürlüğü, ilçe merkez mahallerinin muhtarlarıyla polisevinde bir araya geldi.Toplantıda Marmaris Kaymakamı Celalettin Yüksel ve Emniyet Müdürü Ertan Sarıkaya, muhtarların emniyet ve asayiş ile ilgili sorunlarını dinlendi.Muhtarlarla her zaman bir arada olduklarını ama toplu olarak da bir araya gelmenin muhtarlara faydalı olduğunu belirten Kaymakam Yüksel, muhtarlarla her zaman vatandaşların sorunlarını konuştuklarını ifade etti. Marmaris Emniyet Müdürü Ertan Sarıkaya ise muhtarların asayiş ve emniyet yönünden her zaman yanlarında olduklarını kaydetti.Sarıkaya, muhtarların mahallerinde aynı zamanda birer emniyet görevlisi birer koruyucu olduklarını da dile getirdi.

Kaynak: AA